Вітаю Вас Гість | RSS

Вівторок, 19.03.2024, 13:31

Пошук
Меню сайту
Реклама

10. Початок руху


Рух автомобіля рекомендується починати після прогріву двигуна до температури 40-50°С і стійкої роботи двигуна, тобто без провалів по частоті обертання колінчастого валу. Порядок дій перед початком руху показано цифрами на рис. 10.1.

Пам'ятайте! Перед запуском двигуна необхідно перевірити ввімкнення стоянкового гальма і положення важеля перемикання передач в нейтральному положенні. Початок руху автомобіля з прогрітим двигуном на рівній дорозі від правого краю проїзної частини передбачає виконання таких операцій: 1. лівою ногою, натиснувши педаль до упору вниз, вимкнути зчеплення; 2. оглянути обстановку попереду, збоку (поворотом голови вліво) і позаду через дзеркала заднього виду (основне і бокове); 3. ввімкнути покажчик лівого повороту; 4. ввімкнути першу передачу; 5. вимкнути стоянкове гальмо; 6. перенести праву руку на кермо автомобіля; 7. плавно відпустити педаль зчеплення до моменту зменшення частоти обертання колінчастого валу. Утримуючи педаль у цьому положенні (2—3сек) педаллю подачі пального плавно збільшити частоту обертання колінчастого вала; 8. після початку руху автомобіля продовжити плавно відпускати педаль зчеплення, збільшуючи плавно правою ногою подачу пального, і зняти ліву ногу з педалі; 9. після закінчення маневру вимкнути покажчик повороту. Початок руху від лівого краю проїзної частини відрізняється вмиканням покажчика правого повороту і огляду дороги поворотом голови вправо. Пам'ятайте! Під час початку руху погляд повинен бути направлений вперед, а не на органи керування автомобілем. Початок руху на підйомі в основному аналогічний початку руху на горизонтальній дорозі, проте деякі етапи мають свої особливості: - після ввімкнення першої передачі, правою ногою треба збільшити подачу пального порівняно із початком руху на горизонтальній дорозі. Зусилля натиску на педаль подачі пального залежить від величини підйому; - педаль зчеплення треба відпустити, не допускаючи "зчіплювання" дисків; - повторно оцінити дорожню обстановку позаду і ліворуч від автомобіля; - підняти важіль стоянкового гальма, натиснути кнопку фіксатора і збільшити подачу пального залежно від величини підйому; - відпустити педаль зчеплення до відчуття, що автомобіль починає рух вперед; - плавно відпускаючи важіль стоянкового гальма, збільшити подачу пального і плавно відпустити педаль зчеплення. Починаючи рух на спуску після вимкнення зчеплення необхідно: - ввімкнути другу передачу; - правою ногою натиснути на педаль гальма; - відпустити стоянкове гальмо; - повторно оцінити дорожню обстановку позаду і ліворуч від автомобіля; - відпустити педаль гальма і зчеплення. Пам'ятайте! Починаючи рух на слизькій дорозі не слід допускати надмірного збільшення частоти обертання колінчастого валу двигуна, оскільки це може призвести до пробуксовування ведучих коліс і, як наслідок, до заносу. Типові помилки: - запуск двигуна без вимикання зчеплення; - запуск двигуна без перевірки положення важеля перемикання передач в нейтральному положенні; - запуск двигуна з ввімкненою передачею; - запізнення з відпусканням ключа запалювання; - неправильне тримання важеля перемикання передач; - вмикання передачі крім першої; - вмикання покажчика поворотів з відривом лівої руки від керма; - початок руху без огляду дорожньої обстановки; - початок руху без вмикання покажчика поворотів; - не надання переваги в русі іншим учасникам дорожнього руху; - концентрація уваги на органах керування; - неповне вимикання стоянкового гальма; - швидке відпускання педалі зчеплення (ривки автомобіля); - недостатня подача пального (зупинка автомобіля); - відкочування автомобіля назад під час початку руху на підйомі; - запізнення з відпусканням стоянкового гальма на підйомі.

 Інформацію представлено виключно з метою ознайомлення.

Підручники з повним змістом можете придбати на сайті видавництва АРІЙ

Ілюстровані Правила дорожнього руху України: навч. посібн., 3-те вид., переробл. та доповн.

Вчимося керувати автомобілем : 33 уроки

 

 


онлайн игры